تاریخ انتشار: 1403/02/22 17:28
کد خبر: 1275154

اوسمار: هوادار بازی را برای ما سخت کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواستم به تیم هوادار، بازیکنان و سرمربی‌اش تبریک بگویم، چون بازی را برای ما سخت کردند.
اوسمار: هوادار بازی را برای ما سخت کرد

به گزارش فرتاک ورزشی

 اوسمار لوس ویه‌را در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: اول از همه می‌خواستم به تیم هوادار، بازیکنان و سرمربی‌اش تبریک بگویم، چون بازی را برای ما سخت کردند. سبک بازی هوادار من را یاد تیم فلومیننزه برزیل انداخت. به همین دلیل به آنها بابت طرز بازی کردن‌شان تبریک می‌گویم.

وی افزود: قبل از بازی می‌دانستیم این دیدار من را یکی دو سال پیرتر می‌کند! به خاطر شانس گل‌هایی که در نیمه اول داشتیم می‌توانستیم ساده‌تر بازی را به سود خودمان تمام کنیم. در روزی که از لحاظ تاکتیکی و استراتژی خوب نبودیم مهم این بود که برنده شدیم. در سه بازی اخیر که به‌صورت فشرده برگزار شد، کارمان سخت بود. 10 نفره بازی کردن و نتیجه را برگرداندن کار سختی بود که هفته گذشته انجام دادیم. در روزی که می‌خواستیم بازی نکردیم، ولی بازیکنان با قلب‌شان بازی کردند و به آنهایی که خوب بازی نکردند، کمک کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که فرصت‌طلب نبودن تیمی که دنبال قهرمانی است، توجیهی ندارد، گفت: اگر بازی‌ها را ببریم و این شرایط باشد، اشکالی ندارد!

ادامه دارد  ...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbrmo9

آخرین اخبار