تاریخ انتشار: 1403/02/09 06:01
کد خبر: 1273901

بازگشت اکبرپور به استقلال ملاثانی

سیاوش اکبرپور به همکاری خود تا پایان فصل در تیم استقلال آبی پوش ملاثانی ادامه می‌دهد.
بازگشت اکبرپور به استقلال ملاثانی

به گزارش فرتاک ورزشی

با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، سیاوش اکبرپور سرمربی استقلال ملاثانی از امروز در تمرینات این تیم حاضر می شود.

در بیانیه باشگاه استقلال ملاثانی نیز آمده است:

«با توجه به رایزنی ها و گفت و گوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه، پس از بازی با سپاهان، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.

سیاوش آقای اکبرپور از عدم توجه مسئولان استان به ویژه مدیران صنایع و بی تفاوتی آنان در قبال فوتبال خوزستان خصوصا عدم حمایت مالی آن ها از باشگاه مردمی استقلال ملاثانی به شدت ناراحت بوده و همین امر موجب نگرانی و اعلام کناره گیری وی شد.

 ایشان بر این باور است که می توان از رهگذر مسئولیت های اجتماعی به ورزش مناطق محروم کمک تا بازیکنان شایسته ای همچون مجموعه تیم استقلال ملاثانی جایگاه خود را در سطح فوتبال ملی و منطقه ای پیدا کنند،اما متاسفانه به جای تمهید زمینه ها و تامین زیرساخت‌ها یک مربی و کادر فنی باید درگیر موضوع زمین بازی و مسائل ریز و درشت بشوند.

به هر حال رخداد تلخ لغو بازی مقابل فجر سپاسی و همچنین حتی عدم حضور فیزیکی مسئولان استان برای تماشای مصاف تیم استقلال ملاثانی در برابر سپاهان و تشویق جوانان ارزشمند این خطه سبب ناراحتی و تکدر خاطر جناب اکبر پور شده بود که با نشست مسئولان باشگاه و کادر فنی با ایشان داشت ضمن تاکید بر نقش موثر سیاوش اکبرپور در راستای حرکت رو به رشد تیم خواهان استمرار حضور وی به عنوان سرمربی شدند که وی نیز براساس روحیه جوانمردی، ورزشی و عشق به مردم خوزستان با گذشت از گذشته ها بر همراهی مقتدرانه خود با تیم استقلال ملاثانی در جایگاه سرمربی تاکید کرد.»

سیاوش اکبرپور سرمربی استقلال آبی پوش ملاثانی در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی که روز جمعه در اهواز برگزار شد، عنوان کرد «من ۱۲ هفته است که اینجا هستم و خیلی سختی کشیدم و فکر می‌کنم پیر شدم اما به خاطر عشقی که به شغل و بازیکنانم داشتم، تحمل کردم، اما متاسفانه امروز اتفاقی افتاد که برخلاف میل باطنی‌ام استعفا می‌دهم. امروز برای بازیکنانم دلم خیلی سوخت و اتفاقی بیرون از زمین افتاد که برای من خوشایند نیست. من هیچ وقت اخلاق را به ورزش و پول ترجیح نمی‌دهم و این اتفاق اخلاقی خوب نبود و با عذرخواهی از بازیکنانم و مردم خوزستان و مسئولانی که تا امروز به ما کمک کرده‌اند، استعفا می‌دهم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66n6lj

آخرین اخبار