تاریخ انتشار: 1395/07/03 13:20
کد خبر: 259658

ارزشمندترین بازیکنان پرسپولیس و استقلال از نگاه آمار/ کاوه به دنبال طارمی

ارزشمندترین بازیکنان لیگ شانزدهم تا پایان هفته هفتم مشخص شده اند که در این بین شرایط بازیکنان استقلال و پرسپولیس هم مشخص شده است.
ارزشمندترین بازیکنان پرسپولیس و استقلال از نگاه آمار/ کاوه به دنبال طارمی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، لیگ شانزدهم به ایستگاه هفتم خود رسید تا دوباره برای اردوی آمادگی تیم ملی به منظور دیدارهای مقدماتی جام جهانی تعطیل شود. اما صرف نظر از این موضوع باید به عملکرد بازیکنان پرسپولیس و استقلال در طی هفت هفته گذشته بپردازیم و ببینیم کدام یک از بازیکنان این دو تیم در بین ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر قرار دارند.

 

9YxLBuw3qh6t

 

 از پرسپولیس مهدی طارمی و علی علیپور توانسته اند تا پایان هفته هفتم لیگ شانزدهم 3 امتیاز کسب نمایند و در گروه پنجم این جدول قرار بگیرند که در این میان طارمی در صدر گروه پنجم و علیپور در انتهای این گروه قرار دارد .این دو بازیکن بهترین عملکرد را در بین بازیکنان پرسپولیس تا اینجای لیگ داشته اند .

در تیم استقلال نیز و در بین گروه پنجم که سه امتیاز تا اینجای کار کسب نموده اند، تنها نام کاوه رضایی وجود دارد که در این لیست و در گروه 5 بعد از طارمی در ردیف دوم این جدول قرار دارد.

در بین ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر ایمان مبعلی با 7 امتیاز و مهدی ترابی و ایرانپوریان با 6 امتیاز در صدر این جدول قرار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkk9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال و پرسپولیس خود را وارد حاشیه کرده اند