تاریخ انتشار: 1402/04/03 01:14
کد خبر: 3905

آتی تورک در تلاش برای کسب پیروزی در رفت و برگشت/ نیکبخت به دنبال انتقام شکست بازی رفت

دربی مشهد و اوج حساسیت برای دو نماینده خراسان رضوی در روز یکشنبه برگزار خواهد شد.
آتی تورک در تلاش برای کسب پیروزی در رفت و برگشت/ نیکبخت به دنبال انتقام شکست بازی رفت

در هفته سیزدهم لیگ سه فوتبال کشور  حساسیت و جذابیت در گروه الفه به اوج خود خواهد رسید، جایی که در یکی از دیدارهای این هفته رقابتی حساس و نفس گیر در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد .

در ورزشگاه ثامن الائمه علیه السلام مشهد دو تیم همشهری یعنی شریعت نوین این شهر پذیرای شادکام دیگر همشهری خود می باشد و به نوعی دربی مشهدی ها را شاهد خواهیم بود، شهرآوردی که جدا از جذابیتش قطعا  حساسیت بالایی برای هر دو تیم خواهد داشت .

photo_2023-06-24_00-34-50

حساس از آنجایی که شاگردان آتی تورک می‌خواهند دبل کرده و برای نخستین بار تاریخ ساز شوند و همانند بازی رفت تیم نیکبخت را اینبار بعنوان میزبان شکست دهند تا آتی تورک لقب رفت و برگشت را به نام خود ثبت کند .

 اما آن سوی مستطیل سبز و بر روی نیمکت تیم شادکام علیرضا نیکبخت واحدی  نشسته است که قطعا دوست ندارد برای دومین بار در جایگاه سرمربی دربی مشهد را در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش به رقیب و همشهری خودش واگذار کند .

نیکبخت و شاگردانش که پس از پیروزی ارزشمند هفته گذشته خود مقابل مردان پاشا در ورزشگاه امام رضا علیه السلام از روحیه مضاعفی برخودار هستند به طور حتم در شرایطی پا به این تقابل خواهند گذاشت که از انگیزه پیروزی در دربی برخودار بوده و برای جانماندن از کورس قهرمانی و از دست ندادن امتیاز راهی غیر از  پیروزی در بازی روز یکشنبه جاری نخواهند داشت، چرا که در صورت برد و کسب هر سه امتیاز ، هم انتقام دیدار رفت را از شریعتی ها گرفته اند و هم مجموع امتیازاتشان را به عدد ۲۳ رسانده اند.

photo_2023-06-24_00-34-50 (2)

شایان ذکر است دیدار شهرآورد دو تیم شریعت نوین مشهد و شادکام از سری رقابت‌های لیگ سه فوتبال کشور از هفته سیزدهم ، یکشنبه ۴ تیرماه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه ثامن الائمه علیه السلام مشهد به میزبانی شریعت نوین برگزار خواهد شد .

خبرنگار : مجتبی رجب زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aa7k2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیکبخت واحدی ، بدنبال نزدیک شدن به بیست در جدول رده بندی
شاگردان اسطوره به دنبال جبران در خارج از خانه‌